Pagina's

ADVERTORIAL:

dinsdag 10 juli 2012

TREND: Sneaker Wedges



De sneaker wedges, wie heeft ze nog niet heeft gespot, spot ze nu anders wel. Sinds mei is deze sneaker met sleehak zeer populair. Opeens waren ze veel te zien op blogs en bij celebs o.a. Doutzen Kroes, Miranda kerr & Beyonce. Je kan kiezen uit vele soorten en kleuren. De schoenen komen orgineel van het merk Isabel Marant. De sneaker Wedges van Isabel zijn best duur rond de  €200. Ze zijn ook goedkoper te verkrijgbaar bijvoorbeeld bij winkels als River island en The Jeans Factory. Toch kan je het beste online gaan zoeken voor deze schoen op  http://www.modemusthaves.com/sale-4/sneaker-wedges-leather.html  daar is er nu sale




Wij vonden deze schoen in het begin wel even wennen. In het begin vonden we deze sneakers eigenlijk niks. Maar je hebt zoveel verschillende kleuren en soorten dat wij deze schoen steeds leuker gingen vinden. Ze zijn stoer en hebben ook nog eens iets elegants.  Wij vinden deze schoenen nu helemaal fashionable!

Wat vind jij van deze sneaker trend?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel grappig bedacht, maar ik zou ze zelf nooit kopen ;)
    bedankt voor je reactie! Liefs, Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze niet zo tof op een paar uitzonderingen na. Die van nike vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ze hebben maar ze zijn er niet meer ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. coole schoenen:p waar koop je die?

    BeantwoordenVerwijderen